Reaaliaikaan

Tervetuloa seuraamaan raskauspäiväkirjaani. Löysätkää pipoa jo valmiiksi, elämä ei aina ole niin vakavaa.

lauantai 1. lokakuuta 2011

30+5 Haaste

Murmelilta  (http://poksinmatkamaailmaan.blogspot.com/2011/09/osa-xxxv.html) sain  eilen seuraavanlaisen haasteen: " Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän. " Oletan, että tässä tarkoitetaan nyt ystävillä muita bloggaajia ja haastan:
 Sascian http://sascian.blogspot.com/ ,
Raparperitytön http://nytkunoletsiina.blogspot.com/ 
Nannan http://aitiyshousut.blogspot.com/ 
Mammamarianin http://illikanmatkassa.blogspot.com/ ja
Pinkin Pingviinin http://pinkinpingviininblogi.blogspot.com/

1.    Olen 31-vuotias. 
2.    Elän avoliitossa, mutta emme ole kihloissa. 
3.    Saattaisinpa hyvinkin vietellä häitä, jos joku lupautuisi ne kustantamaan. 
      4. Opetan työkseni yläluokkaikäisiä ja tunnen olevani heidän keskellään kuin kala vedessä.
5. Harrastan hömppäromaanien lukemista ja musiikin kuuntelua ja keikoilla käyntiä (hevi ja suomirock),
6. … sekä elokuvien ja telkkarin töllötystä (ja kyllä, edelleen mallia hömppäohjelmat sekä amerikkalainen sarjaviihde, komediat ja toiminta. Ei mitään liian korkealentoista, kiitos.) .
7. Rakastan hotelliaamiaisia. Joskus yritän kotonakin vaivautua vääntämään sellaisia. En panisi pahitteeksi, jos minulla olisi oma taloudenhoitaja, joka aamuisin tulisi herättelemään valmiiseen pöytään.


8. Asun rivitalossa enkä edes haluaisi omakotitaloon, koska remonttipeukaloni on keskellä kämmentä.
9. En myöskään voisi olla juuri vähempää kiinnostunut pihan ja puutarhan laitosta ja kasvimaista. Matoja ja ötököitä. Yäk. 

10. Pidän sisustamisesta ja olen haaveillut alan opinnoista.

11. En ole varsinaisesti käsityöihmisiä. Pipo vielä saattaa syntyä neulomalla, mutta että sukat… No way.

      12. Jos raha ei olisi este, ostaisin jampalle kaiken uutena.
13. Edellisestä ehkä pystyitte päättelemään, että minua ei hyvällä tahdollakaan voi kutsua viherpiipertäjäksi. Olen tunnustettavasti aivan liian materialistinen voidakseni olla luonnonsuojelijatyyppiä. Kannatan kuitenkin lämpimästi ajatusta ja ihailen niitä, jotka jaksavat sitä toteuttaa päivittäin toimissaan.
14. Minulla on kolme kummilasta, joista valitettavasti kahden kanssa olen aivan liian vähän tekemisissä.
15. Minulla on isosisko ja toivon, että siskostani tulee lapsemme sylikummi. 
16.Kuten olette saaneet huomata, kosketukseni vauvamaailmaan on heikohko. Luotan kuitenkin jossain määrin Kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajaa - tyyppiseen ajatteluun tässä asiassa.
17. Rakastan vanhoja ääliömäisiä sanontoja tyyliin Hätä keinot keksii sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki. (Ehkä olisitte osanneet päätellä tämän itsekin katsomalla edellistä kohtaa…)
18. Vihaan sanaa ”masukuva”, mutta olen blogissani alistunut sitä käyttämään, koska se nyt tuntuu olevan yleisimmin käytetty termi kuvaamaan kasvavasta pötsistä päivitettyjä kuvia.
19. Pidän kauniista valokuvista ja olen epätoivoisesti yrittänyt viimeisen vuoden ajan oppia sellaisia itsekin ottamaan. Still working on it…
20. Olen teknisesti täysin lahjaton ihminen, ja olen edelleenkin hyvin yllättynyt siitä, että onnistuin luomaan tämän blogin ja jopa lisäilemään tänne valokuvia. 

21. Tykkään sateisesta ja pimeästä syksystä ja tunnelmoinnista kynttilänvalossa höyryävän espressokupin kanssa.

        22. Olen myös toivoton jouluihminen ja meinasin eilen Citymarketissa hihkua riemusta    kun näin tonttuja. Lähempi tarkastelu osoitti niiden kuitenkin ilmeisesti vielä olevan puutarhasellaisia...

       23. En ole mikään kotitalousihme. Silloin kun pyrin jotakin kokkaamaan tai leipomaan, niin keittiössäni yleensä sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä. Pahin mokani toistaiseksi on mikropuuron valmistaminen ilman vettä. En suosittele. Meni koko mikro vaihtoon…

24. Ällöän muodikkaita termejä kotoilu ja downshifting. 

25. Sisustus-, muoti- ja kauneudenhoitotuotteiden makuni on aivan liian kallis suhteutettuna tuloihini.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti